Thursday, March 20, 2014

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის  გეგმა                   
სერგეი ესენინი
კლასი         
მე-9 კლასი
გაკვეთილის მიზანი    
  • მოსწავლე  ამოიცნობს პერსონაჟებს ,
  • დაადგენს მოვლენათა თანამიმდევრობას,
  • სვამს და პასუხობს კითხვებს განხილულ თემასთან დაკავთირებით
  • მოსწავლე  აფასებს მოვლენებს,ფაქტებს.ადამიანებს
  • გამოაქვს დასკვნა
  • ისტის მეშვეობით ისწავლის კონკრეტულ ინფორმაციის მოძიებას

თანმიმდევრობა
  • საორგანიზაციო საკითხი - 3წთ
  • საშინაო დავალების შემოწმება-5 წთ
  • მოსწავლეებს ვაჩვენებ წინასწარ გამზადებულ სლაიდშოუს-10 წთ
  • მასწავლებელი ეკოთხება;გეცნობათ თუ არა ოტოზე- გამოსახულო ადამიანი? რა ვიცით მის შესახებ?-5წთ
  • ტექსტის წაკითხვა სახელმძღვანელოში-10 წთ
  • ლექსიკონის დახმარებით განმარტავენ უცხო სიტყვებს-5 წთ
  • პასუხობენ კითხვებზე-4წთ
  • მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს და აძლევს სათინაო დავალებას-3 წთ


რესურსები                               
  • პროექტორი
  • კომპიუტერი
  • მოსწავლის სახელმძღვანელო
  • ლექსიკონი
  • სამუშაო რვეული

შეფასება
შეფასებას ვახდენ შეფასების რუბრიკის საფუძველზე. სადაც ნაჩვენები იქნება თუ რა შეფასებას მიიღებს მსწავლე დავალების შესრულებისთვის ყველა შესაბამის დონეზე 

კრიტერიუმი
1-4
5-6
7-8
9-10
მოსწავლე  იგებს მონათხრობს
საერთოდ ვერ იგებს
უჭირს გაგება         
იგებს სხვისი დახმარებით
იგებს დახმარე   ბის გარეშე
მოსწავლე ადგენს მოვლენათა თანამიმდევრობას
საერღოდ ვერ ადგენს მოვლენათა თანამიმდევრობას
უჭირს დადგენა                     
ადგენს სხვისი დახმარებით      
დაადგენს დახმარების  გარეშე
მოსწავლე აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ადამიანებს, გამოაქვს დასკვნა
საერთოდ ვერ აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ადამიანებს, ვერ გამოაქვს დასკვნა
უჭირს მოვლენები, ფაქტების შეფასება, დასკვნის გამოტანა
სხვების დახმარებით აფასებს მოვლენებს, ადამიანებს, გამოაქვს დასკვნა
აფასებს მოვლენებს, ადამიანებს, ფაქტებს, გამოაქვს დასკვნა

No comments:

Post a Comment